Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobba i Norge!

Postat av RICO den 4 April 2005, 15:44
47 kommentarer · 737 träffar
Hejsan alla glada fragbitare.

Nu är det såhär att jag och min bror har planerat på att jobba i Norge under Juni eller Juli månad och vi har då först o främst haft fiskrensning i tankarna.

Jag har gått in på sidor som www.finn.no och sökt runt på google men jag hittar inte den informationen som jag söker.

Jag hoppas inte jag begär för mycket från er, men jag surfar ofta runt här på fragbite o kollar även mkt i detta forum och jag ser att folk ibland gör sånna här trådar samt får svar på sina frågor.

Nu till min fråga då:

Har någon här varit i Norge och rensat fisk och isf var har du jobbat, hur gick du till väga för att få detta jobb.

Jag undrar även om du / ni kan möjligtvis fixa länk åt mig eller dylikt så min sökning kan bli lättare.

Och för att denna tråd ska ge upphov till diskussion så kan ni som varit i Norge o rensat fisk gärna dela med er av er upplevelse!

Det var allt från mig, alla svar uppskattas starkt / H.B
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..