Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
På ett gruppboende för ungdomar med downs syndrom! As naiz, behöver inte göra speciellt mycket... städa lite, laga mat resten av tiden chilla vid tvn, hänga här på fragbite o ba softa!
Jag hoppar mellan fem olika deltidsjobb för tillfället i brist på heltidsjobb.
-Barnskötare på förskola
-Kock på restaurang
-Diskare på restaurang
-Bowlingtekniker
-Barback
Pokerspelare! Riktigt nice. Chef över mig själv och jobbar när jag själv känner för det. Dock inget att rekomendera om du inte har bra budget och är en vinnare i längden.
Jobbar som kordinator på ett konsult företag
Väldigt nöjd med mitt arbete, tycker det är roligt och givande samt att jag har sjukt ball chef som gör arbetsdagen ännu roligare.
Delar ut morgontidningen på söndagar. Börjar 02.50 och är klar runt 06.30.
Detta jobb gör att jag får skippa krogen och dylika aktiviteter på lördagkvällarna.
tjänar ganska exakt 2000:- för att jobba ungefär fyra timmar, fyra dagar i månaden. Tycker det är helt okej och bättre än inget eftersom jag precis tagit studenten och fortfarande bor hemma! =)
Letar jobb. ska börja andra året av gymnasiet och vill väl ha jobb på matbutik eller så.
Annars vill jag bli en online-supporter. Spelar ingen större roll vad jag ska hjälpa till med. Datorer, kylskåp eller någon sådant. Typ svara i telefon och hjälpa typ pensionärer med hur man sätter på datorn. Är det för avancerade frågor skickas det bara vidare. Verkar fetnice
vet dock polare som gick samma it linje och jobbar pensionärs hem och torkar bajs på gamla gubbar helldre än att gå arbetslös lite och söka ett riktigt jobb..
Jobbar som brevbärare där jag får hoppa runt mellan olika distrikt på posten.