Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
På ett gruppboende för ungdomar med downs syndrom! As naiz, behöver inte göra speciellt mycket... städa lite, laga mat resten av tiden chilla vid tvn, hänga här på fragbite o ba softa!
Jag hoppar mellan fem olika deltidsjobb för tillfället i brist på heltidsjobb.
-Barnskötare på förskola
-Kock på restaurang
-Diskare på restaurang
-Bowlingtekniker
-Barback
Pokerspelare! Riktigt nice. Chef över mig själv och jobbar när jag själv känner för det. Dock inget att rekomendera om du inte har bra budget och är en vinnare i längden.
Jobbar som kordinator på ett konsult företag
Väldigt nöjd med mitt arbete, tycker det är roligt och givande samt att jag har sjukt ball chef som gör arbetsdagen ännu roligare.
Delar ut morgontidningen på söndagar. Börjar 02.50 och är klar runt 06.30.
Detta jobb gör att jag får skippa krogen och dylika aktiviteter på lördagkvällarna.
tjänar ganska exakt 2000:- för att jobba ungefär fyra timmar, fyra dagar i månaden. Tycker det är helt okej och bättre än inget eftersom jag precis tagit studenten och fortfarande bor hemma! =)
Letar jobb. ska börja andra året av gymnasiet och vill väl ha jobb på matbutik eller så.
Annars vill jag bli en online-supporter. Spelar ingen större roll vad jag ska hjälpa till med. Datorer, kylskåp eller någon sådant. Typ svara i telefon och hjälpa typ pensionärer med hur man sätter på datorn. Är det för avancerade frågor skickas det bara vidare. Verkar fetnice
vet dock polare som gick samma it linje och jobbar pensionärs hem och torkar bajs på gamla gubbar helldre än att gå arbetslös lite och söka ett riktigt jobb..
Jobbar som brevbärare där jag får hoppa runt mellan olika distrikt på posten.
Det är både bra/dåligt beroende på vart man får gå någonstans. Rätt hyffsat betalt också för att vara första jobbet och utan utbildning alls.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
driver lite, tar truckkort och ska börja jobba i september
Opan gangnam style
-Barnskötare på förskola
-Kock på restaurang
-Diskare på restaurang
-Bowlingtekniker
-Barback
Skrivet med min iPhone
Väldigt nöjd med mitt arbete, tycker det är roligt och givande samt att jag har sjukt ball chef som gör arbetsdagen ännu roligare.
Dagen: Fika på morgonen, tömma sopor, fika, klippa lite, fika, trimma lite, lunch, kaffe,kolla blommor, kaffe, hem!
Får man fråga vad du har för utbildning? Vilken linje du gick på gymnasiet - alternativt vilken typ av utbildning på högskola/universitet? :)
Ingen provokation, som typ 80% av fragbites användare ser varje svarskommentar som, utan jag är mest nyfiken!
OnT: Sommarjobbar för tillfället på ett lager :D
Jobbet i sig är väl ingen höjdare men det är folket som gör det. :)
Efter varje avslutat arbetspass blir det denna som ljuder i hörlurarna.
http://www.youtube.com/watch?v =LPthxGVs_BY
Sitter man med ett spel och spelar igenom det och letar efter buggar eller va går det ut på?
Detta jobb gör att jag får skippa krogen och dylika aktiviteter på lördagkvällarna.
tjänar ganska exakt 2000:- för att jobba ungefär fyra timmar, fyra dagar i månaden. Tycker det är helt okej och bättre än inget eftersom jag precis tagit studenten och fortfarande bor hemma! =)
Skulle aldrig ha tagit de där jobbet!
Annars vill jag bli en online-supporter. Spelar ingen större roll vad jag ska hjälpa till med. Datorer, kylskåp eller någon sådant. Typ svara i telefon och hjälpa typ pensionärer med hur man sätter på datorn. Är det för avancerade frågor skickas det bara vidare. Verkar fetnice
vet dock polare som gick samma it linje och jobbar pensionärs hem och torkar bajs på gamla gubbar helldre än att gå arbetslös lite och söka ett riktigt jobb..
Jobbar på en kundtjänst samt med kameraövervakning
ni får ju klura ut själva hur kul ni tror det är..
Skrivet med min iPhone
Jobbar som brevbärare där jag får hoppa runt mellan olika distrikt på posten.
Det är både bra/dåligt beroende på vart man får gå någonstans. Rätt hyffsat betalt också för att vara första jobbet och utan utbildning alls.
Jo sant, det har du rätt i men skulle inte jobba där så länge.