Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NEJ TACK ! Till moské i Sverige

Postat av lillbjorla den 8 Augusti 2012, 22:47
131 kommentarer · 1 308 träffar
Jag är inte rasist, nazist eller patriot. Jag är svensk! Jag bor i Sverige, jag gillar uttrycket lagom och jag dricker mellanmjölk. Jag gillar att fira jul med min familj för att det är tradition, jag gillar påsk, midsommar och jag tycker även att "Du gamla du fria" är väldigt vacker, speciellt i sportsammanhang. Jag är kristen men inte troende. Jag visar respekt för människor som respekterar mig och mina åsikter. Jag vill kunna säga att jag tycker inte att det är prio ett att bygga moskéer i Sverige utan att få massa understimulerade vänsterfolk efter mig, utan att bli kallad rasist osv. Jag har rätt att ha mina åsikter likaväl som att ni gillar olika. Men skillnaden mellan oss är att jag är trevlig och kan föra en diskussion på ett vuxet sätt. Sen de som säger att svenskar är mesiga och inte vågar säga ifrån, det går inte att säga ifrån för man får inte. Vi får säga vad vi vill så länge vi säger rätt saker. Att vara emot moskébyggen klassas inte som rätt sak att säga. Men ni som vill bygga moskéer kan ju göra det för era egna pengar, jag vill att mina skattepengar går till viktigare saker.

OBS!! Kopierat från facebook gruppen ''NEJ TACK ! Till moské i Sverige''

http://www.facebook.com/pages/ NEJ-TACK-Till-mosk%C3%A9-i-Sve rige/164700792913

Jag ville bara höra era åsikter om detta uttalandet.

Håller ni med eller har ni en annan åsikt?
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar