Jag är inte rasist, nazist eller patriot. Jag är svensk! Jag bor i Sverige, jag gillar uttrycket lagom och jag dricker mellanmjölk. Jag gillar att fira jul med min familj för att det är tradition, jag gillar påsk, midsommar och jag tycker även att "Du gamla du fria" är väldigt vacker, speciellt i sportsammanhang. Jag är kristen men inte troende. Jag visar respekt för människor som respekterar mig och mina åsikter. Jag vill kunna säga att jag tycker inte att det är prio ett att bygga moskéer i Sverige utan att få massa understimulerade vänsterfolk efter mig, utan att bli kallad rasist osv. Jag har rätt att ha mina åsikter likaväl som att ni gillar olika. Men skillnaden mellan oss är att jag är trevlig och kan föra en diskussion på ett vuxet sätt. Sen de som säger att svenskar är mesiga och inte vågar säga ifrån, det går inte att säga ifrån för man får inte. Vi får säga vad vi vill så länge vi säger rätt saker. Att vara emot moskébyggen klassas inte som rätt sak att säga. Men ni som vill bygga moskéer kan ju göra det för era egna pengar, jag vill att mina skattepengar går till viktigare saker.
OBS!! Kopierat från facebook gruppen ''NEJ TACK ! Till moské i Sverige''
http://www.facebook.com/pages/ NEJ-TACK-Till-mosk%C3%A9-i-Sve rige/164700792913
Jag ville bara höra era åsikter om detta uttalandet.
Håller ni med eller har ni en annan åsikt?
Förutom grabbarna på pizzeria Shalom. :D
Vad FAN spelar det för roll om det finns lite moskéer runt om i landet? Varför i helvete skulle det göra att Sverige faktiskt förlorar sina traditioner och högtider? Det är sådana löjliga saker som blöjjnassar (mestadels, ska inte dra alla över en kam som vissa gör) snackar om för att försöka ha så bra försvar som möjligt.
BIG WHO CARES.
Skrivet med min Android-mobil
Någon snälla förklara för mig hur man kan vara kristen men inte troende.
religion är skit alltså
Skrivet med min Android-mobil
#127 Det är ju det de inte gör, de slänger ut en hyresgäst som bryter mot en hel del regler i sitt hyreskontrakt.