Tja.
Det är inte ofta man stöter på detta, men det förekommer.
Jag snackar om brudar som har ett face i snygghet till detta:
http://cdn.publishdev.se/cdn/6 /2441110/images/2011/adriana-l ima-91_157912790.jpg
Sen har hon en kropp som liknar detta:
http://imgs.sthlmsfinest.com/b logEntryImages/603053.jpg
Fet, plattröv, små bröst.
Träffat på ett flertal tjejer som ser ut så. Förövrigt underbar personlighet. Men varför gör dom inte något åt det? Är dom tillräckligt nöjda med sig själv? Jag menar, va mycket snyggare killar dom kan börja stöta på om dom bara gör något åt den förskräckliga kroppen, ansiktet är ju perfekt redan från starten.
har ni också stött på detta?
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
Lägg ner slitztidningen och öppna ögonen grabben.
sen kanske brudarna inte vill ha IQ befriade sportnördar till pojkvän och därför inte orkar piffa upp sig för att fånga deras uppmärksamhet..
Helvete vad ytlig du har #0
en brud ska inte va modellsmal.....
imo så skarom va kurviga och ha lite å ta i på kröppen <3
1) Bitcha och gnäll om allting så fort ni får chansen
2) Vara extremt ytliga. Räcker med att hälften av jordens befolkning är det.
#0 om du inte tycker att flickan är söt, flörta inte med henne. Det är faktiskt så enkelt. Hon gör säkert en annan kille lycklig någon dag.
Nyttigare att vara lite kurvig än modellsmal, men du går väl fortfarande i högstadiet där allt som räknas är 0 midja och stora tuttar..
Väx upp alla, blir fan rätt när man ser hur ytliga folk är
Visst om du föredrar större brudar som henne. Men faktum kvarstår att hon är överviktig och ohälsosam.
Vad folk tror nu är att man ska vara modellsmal för att vara "inom normen" för hur jävla tunn man ska vara.. Dvs sjukt smal
Jag personligen tycker inte om den där kroppen. Varför? Jag är mer för smalare tjejer, end of story.
Men att neka att hon är några kilos övervikt är ju bara fjantigt, hon är lite tjockare än vad som klassas som hälsosamt.
Jag skulle inte nekat henne
Det ytliga kan även säga en hel del (INTE ALLT) om personligheten.
I en undersökning nyss kom dom fram till att män under stress föredrar överviktiga tjejer, hmm..
Naturligt vacker
Lite kurvor, lite att ta i men ändå inte så att det hänger.
Snäll
Bra personlighet
Omtänksam
Humoristisk
Smart
Har säkert glömt något. Men ja. Det där beskriver en perfekt tjej för mig. Och även mitt ex..