1
Människan ^^
Postat av KissNils den 6 Augusti 2012, 14:35
14 kommentarer · 252 träffar
Tjo alla.
Tänkte försöka skapa en liten tråd om vad ni verkligen tror om hur saker och ting fungerar, hur och vad ni tror har hänt osv osv.
Varför jag gör denna tråd är för att jag tycker att det är sjukt intressant att veta vad andra tycker och tänker om ämnet nedanför och för att se om man hittar någon som verkar lik en själv:)
----
Jag tror inte att människan inte är ifrån denna planeten.
Jag tror att människan tar sig från en planet till planet, till planet, till planet.
Jag menar.. det hade vi ju gjort idag så så enkelt är det.
Människan är äldre än vad alla tror. Läs nedanför så förklarar jag lite bättre.
Kolla vid tiden då pyramiderna "byggdes". Vem säger att det är något från denna jord?
Kolla på deras teckningar på väggarna och dyl. Det behöver inte vara att dom har just
"sett något på himelen"
Utan det kan väl även visa hur dom kom hit? Hur människan kom hit etc etc.
Informationen används bara på fel sätt! Detta verkar väl ganska logiskt eller?
Att dom kommer hit med ingenting vid den tiden, då ritade man på väggarna.
Eller?
----
Tänkte försöka skapa en liten tråd om vad ni verkligen tror om hur saker och ting fungerar, hur och vad ni tror har hänt osv osv.
Varför jag gör denna tråd är för att jag tycker att det är sjukt intressant att veta vad andra tycker och tänker om ämnet nedanför och för att se om man hittar någon som verkar lik en själv:)
----
Jag tror inte att människan inte är ifrån denna planeten.
Jag tror att människan tar sig från en planet till planet, till planet, till planet.
Jag menar.. det hade vi ju gjort idag så så enkelt är det.
Människan är äldre än vad alla tror. Läs nedanför så förklarar jag lite bättre.
Kolla vid tiden då pyramiderna "byggdes". Vem säger att det är något från denna jord?
Kolla på deras teckningar på väggarna och dyl. Det behöver inte vara att dom har just
"sett något på himelen"
Utan det kan väl även visa hur dom kom hit? Hur människan kom hit etc etc.
Informationen används bara på fel sätt! Detta verkar väl ganska logiskt eller?
Att dom kommer hit med ingenting vid den tiden, då ritade man på väggarna.
Eller?
----