Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Identifiera fisk och recept?

Postat av Muqito den 4 Augusti 2012, 23:30
13 kommentarer · 206 träffar
Godkväll alla fragbiteare.

Okej ca strax innan 23.10 så plingar det på dörren.
Min första tanke är..dafaQ?

Så nojjig som man är kikar jag lite försiktigt i titthålet. Grannen har också öppnat sin dörr och står och väntar på att jag ska öppna (då är det alltid chill :P)

Så står min granne där och en gubbe med en sjukt stor fisk (tycker jag då) och så säger min granne "kolla vad han kommer med åt oss"

Så jag blir helt chockad, står stilla och mannen säger "jag har lovat er att jag ska komma med en fisk"

(vilket jag har ett vagt minne av)

Så jag ropar på mamma eller pappa.

Pappa kommer och blir helt chockad också..

Gubben säger att han inte vill ha betalt för fisken utan att han lovade förra året att han skulle komma med en.
Han berättar även att han själv och ingen i hans familj äter så han ger bort den.

Aja nu ligger den i frysen och jag har INGEN som helst aning om vad det är för fisk. Gubben trodde abborre och min kompis gädda.

Så om någon kan identifiera fisken åt mig vore jag tacksam samt kanske länka ett recept ni tycker är gott?

http://i.imgur.com/aCBnL.jpg

Äter du ofta fisk?

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..