1
Behöver sjuka tips!
Postat av SHERIFF-_- den 3 April 2005, 22:56
354 kommentarer · 400 träffar
Det är så här att jag och några kompisar håller på med ett litet filmprojekt. Vi ska åka till olika platser där det finns mycket folk och göra bort oss, och filma allt. Sen så tänker vi göra en hemsida som vi ska lägga upp filmerna på.
Vi har redan kommit på ett tjugotal saker som vi tänker göra men vi behöver mer inspiration. Så är det nåt sjukt, dumt eller pinsamt som ni vill att vi ska göra så kan ni komma med förslag.
Här är några saker som vi planerar att göra, (vill inte avslöja för mycket):
* En av oss ska klä ut sig till en lodis och lägga sig och sova på en säng i IKEA. Sen ska vi vänta på personalens reaktioner
*Jag ska klä ut mig till en prostituerad transa och försöka locka kunder med snuskord på påhittade språk
*En av oss ska ta på sig en t-shirt som det står "gay-pride" på och gå in och sätta sig i det manliga omklädningsrummet i ett badhus
*Vi ska åka till Stureplan, och jag ska endast iklädd ett par blöjor gå och ställa mig i kön till Spybar
Jag vill inte avslöja mer, men ni får en uppfattning av hur sjuka vi är. :)
P.S Ni kan också säga vad ni tycker om vår idé (seriösa svar)
Vi har redan kommit på ett tjugotal saker som vi tänker göra men vi behöver mer inspiration. Så är det nåt sjukt, dumt eller pinsamt som ni vill att vi ska göra så kan ni komma med förslag.
Här är några saker som vi planerar att göra, (vill inte avslöja för mycket):
* En av oss ska klä ut sig till en lodis och lägga sig och sova på en säng i IKEA. Sen ska vi vänta på personalens reaktioner
*Jag ska klä ut mig till en prostituerad transa och försöka locka kunder med snuskord på påhittade språk
*En av oss ska ta på sig en t-shirt som det står "gay-pride" på och gå in och sätta sig i det manliga omklädningsrummet i ett badhus
*Vi ska åka till Stureplan, och jag ska endast iklädd ett par blöjor gå och ställa mig i kön till Spybar
Jag vill inte avslöja mer, men ni får en uppfattning av hur sjuka vi är. :)
P.S Ni kan också säga vad ni tycker om vår idé (seriösa svar)