Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DAAMN what a MILF ON THE STREET

Postat av safeuse den 3 Augusti 2012, 15:34
35 kommentarer · 760 träffar
TJAA.

Måste skriva av mig snabbt.

Kom nyss innanför dörren, långt fram på gatan kunde jag blotta en välformad kropp i tigha träningskläder. Detta kan bli RIKTIGT bra tänkte jag för mig själv samtidigt som jag marscherade fram.

VÄL framme vid varandra fick jag möta hennes varma blick, den sa tusen saker, blev helt till mig. Någon microsekund senare så tar jag ner blicken och kollar på hennes bröst. VAD ser jag?? hennes styva bröstvårtor sticker ut från träningströjan. Herregud, höll på att tappa hakan.

Inte nog med det, var ett par fasta bröst i storlek D-kupa minst.

När vi passerat varandra passar jag på att vända mig diskret om och kika på röven. HERREGUD, märks att hon ofta är ute och powerwalkar. Under dom väl åtsittande tightsen kunde man blotta ett par stringtrosor, inte nog med det, röven var utöver det vanliga.

Eftersom hon höll en rask takt vart det bara en kort titt, sen gick jag vidare. Tanken som slog mig när jag hade passerat henne (Var ca 200m från huset) är att hoppa på cyklen och köra förbi henne, sen leda cyklen och möta henne igen. Skulle dock verka väldigt konstigt så jag struntade i det.

Väldigt likt:

http://www.ayushveda.com/magaz ine/wp-content/uploads/2008/06 /power-walk-278x300.jpg

En röv av denna kvalitén:

http://media1.break.com/dnet/m edia/2009/12/86%20Nice%20Ass%2 0in%20Tight%20Pants.jpg

Har ni varit med om någon likande händelse? PEACE
Vad gör man i ett sånt här läge??
Är det OK att kolla på brösten fast hon ser?? dom var ju otroligt fina!!!

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..