1
cdon, dator
Postat av hedkandi den 2 Augusti 2012, 14:30
31 kommentarer · 905 träffar
Tjo köpte / beställde en dator igår, 9039 kr. Thor jords v.2
gick 1 dag - tills nu då det står ej levererad.
efter att ha läst omdömen om cdon osv så har jag beslutat mig att ångra köpet.. med tanke på deras långa leveranstid, nu är det så att pengarna inte har dragits av från mitt kort ännu
och att datorn ej har skickats till ngn postterminal utan under status på mina ordrar så står det "Ej levererad" - vilket klart och tydligt står på deras sida då at man kan avbryta ordern då.
Vilket jag nu har gjort. nu till min fråga.
Kommer pengarna fortfarande att dras av från min bank? även om jag avbrutit?
Kan dom neka mig? att jag har avbrutit?
och OM jag skullek öpa en dator nu direkt från inet .se kommer jag hamna -10k på kontot eller komomer dom pengarna som jag har där nu dras av direkt och hamna hos inet och CDON kan ej kräva något av mig
Snälla hjälp!
gick 1 dag - tills nu då det står ej levererad.
efter att ha läst omdömen om cdon osv så har jag beslutat mig att ångra köpet.. med tanke på deras långa leveranstid, nu är det så att pengarna inte har dragits av från mitt kort ännu
och att datorn ej har skickats till ngn postterminal utan under status på mina ordrar så står det "Ej levererad" - vilket klart och tydligt står på deras sida då at man kan avbryta ordern då.
Vilket jag nu har gjort. nu till min fråga.
Kommer pengarna fortfarande att dras av från min bank? även om jag avbrutit?
Kan dom neka mig? att jag har avbrutit?
och OM jag skullek öpa en dator nu direkt från inet .se kommer jag hamna -10k på kontot eller komomer dom pengarna som jag har där nu dras av direkt och hamna hos inet och CDON kan ej kräva något av mig
Snälla hjälp!