1
Ni som är bra på att måla
Postat av Schmutzli den 31 Juli 2012, 14:11
6 kommentarer · 212 träffar
Tjena Fragbite! Jag ska skära bort lite av ena sidan på mitt chassi och sätta dit plexiglas istället .Det jag undrar nu är om någon väldigt snäll själ kan hjälpa mig göra en figur/symbol som denna http://www.youtube.com/watch?l ist=FLn-JNK0gTJfI5UOv5W9kDnw&v =gTDpxmGEC58&feature=player_de tailpage#t=26s
Det jag skulle vilja göra är att jag ska sätta den på plexiglaset sen kommer ledlampor lysa upp den bakifrån. Men jag är inte så bra på att rita så jag tänkte ifall någon kunde göra en sådan figur, fast istället för flammor på huvudet, så är det en viking hjälm med horn om ni förstår vad jag menar.
Den som gör detta, sen laddar upp den någonstans där jag kan få tag på den kan få en Ghost recon online beta key av mig, vet inte om den är värd något men det är det enda jag har att erjbuda.
Väldigt tacksam för hjälp.
Bjuder på ev stavfel.
Det jag skulle vilja göra är att jag ska sätta den på plexiglaset sen kommer ledlampor lysa upp den bakifrån. Men jag är inte så bra på att rita så jag tänkte ifall någon kunde göra en sådan figur, fast istället för flammor på huvudet, så är det en viking hjälm med horn om ni förstår vad jag menar.
Den som gör detta, sen laddar upp den någonstans där jag kan få tag på den kan få en Ghost recon online beta key av mig, vet inte om den är värd något men det är det enda jag har att erjbuda.
Väldigt tacksam för hjälp.
Bjuder på ev stavfel.