1
tjej borta i usa vad göra?
Postat av qqmorelol den 31 Juli 2012, 04:27
70 kommentarer · 488 träffar
tjenare, min tjej har åkt till usa och jag och hon är ledsna, vi snackar skype och så men det känns inte som att det räcker för att hålla oss samman. båda älskar varandra jätte mycket och vi är rädda att vi kommer att ändras under dehär året hon är borta... :/ vad tycker ni att jag ska göra? jag vill verkligen hålla det med henne men det blir svårt när jag börjar nytt gymnasium och lär känna massa andra människor och kanske inte har tid att tänka på henne.. hur skulle ni gjort?
okej ni som säger att hon kommer vara otrogen: hon bor på en bondgård i en liten by i KENTUCKY där det bor 1000 pers och hon får inte va ute på kvällarna och om det RYKTAS om att hon varit på fest eller "med" en kille så kan hon behöva åka hem, de har skoluniform också och är extremt kristna, så NEJ.
PEACE //ledsen kille
okej ni som säger att hon kommer vara otrogen: hon bor på en bondgård i en liten by i KENTUCKY där det bor 1000 pers och hon får inte va ute på kvällarna och om det RYKTAS om att hon varit på fest eller "med" en kille så kan hon behöva åka hem, de har skoluniform också och är extremt kristna, så NEJ.
PEACE //ledsen kille