Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO banor

Postat av syltpasta den 29 Juli 2012, 22:46
138 kommentarer · 1 885 träffar
Tjenare, jag har ägt en cs:go key nu ett tag och känt att banorna känns äckliga.
Därför tror jag att om spelet ska komma någonvart så behövs det mer 1.6 liknande banor.

Finns det ett intresse här inne och bygga med mig?
Jag har förövrigt funnit ett par stycken rmf filer ifrån, dust2, nuke, train och inferno.

Vilket kan komma till stor hjälp om man försöker gå efter identisk form på banan för csgo.
Jag sitter i dagsläget och bygger jag på de_nuke till cs:go
Bilder kommer eventuellt läggas upp ifall mitt bygge utvecklas till något större och mer seriösare.
Har inte koll på heighten på gubbarna är desamma i 1.6 som i csgo vilket kan göra att banorna måste förstoras / förminskas.

Oavsett så kommer jag göra klart min bana som kommer vara en klon av de_nuke 1.6.

Lämna gärna en åsikt om ni tycker detta är att gå i rätt riktning att communityn bygger de officiella banorna för e-sporten istället för att dem gör det.

Mvh syltpasta

138 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 138 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..