Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem, tips?

Postat av Telefonmaneten den 28 Juli 2012, 19:33
7 kommentarer · 260 träffar
Godkväll!

Kan eventuellt bli en smärre wall of text, men läs gärna hela tråden!

Ungefär i April/Maj började jag och en tjej från min gamla skola (tagit studenten nu, inte hon) ta kontakt, smsa dagligen osv. Hur vi kom in på detta spår var att en kompis till mig hade legat med henne, men sedan dissat henne, så vi började snacka om det till en början.

Sedan gick det "vidare" och jag var hemma hos henne ett par gånger, såg på film och hade det allmänt mysigt. (Vi strulade inte eller något, men kramades och... ja myste helt enkelt.)

Hade jag varit i en annan sits hade jag valt att "go for it", men där visste jag inte riktigt var jag stog - om jag var friendzonead eller om det faktiskt fanns något där.

Var borta ett par veckor med några kompisar och mina vänner märkte att jag smsade med henne, och trodde inte på mig när jag sa att vi inte hade legat - vilket ledde till att de båda skickade sms till henne och frågade just detta. Då svarade hon "nej skulle aldrig förstöra min relation till Telefonmaneten".

När vi kom hem från vårt äventyr skulle vi på en middag där tjejen skulle vara och innan fick jag sms av henne där det stog ungefär "Heej, har saknat dig jättemycket! Kommer du ikväll? Funderar på att bara gå dit om du kommer

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..