Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny upptäckt som gör mig arg

Postat av dns. den 26 Juli 2012, 18:40
97 kommentarer · 213 träffar
Jag blir arg på ointelligent folk. Tex när min bror skulle packa ner xboxen och frågade mig vilka sladdar han behövde så han kunde ta med till en kompis. Fattar man inte att de sladdarna som sitter i just nu är dem som

behövs?

Blir även arg på folk som ändrar tonart när de förklarar något. Varför ens göra sådant... blir inte ens intressantare. Har man svårt att uttrycka sig genom att prata normalt så är man fan retard. Och varför alla dessa kroppsuttryck? Blir så satans lack. Ser även folk som pratar i telefon med kroppsuttryck. Förstår inte varför jag blir så himla arg, men det finns så mycket mer småsaker jag stör mig på.

Sov också en gång, kanske legat i sömnen 30 minuter tills min farsa väcker mig och säger "jag ska dra". Jag blir skitarg och frågar om det var värt att väcka mig för något sådant jävla onödigt skit. Och han säger att JAG har problem. Helvete.

Ointelligenta människor stör mig så mycket. Vill bara kasta yxor i huvudet på dem så sjukt störande som de är.

Edit: Kom på en sak till. När jag sitter med hörlurar så finns det inget värre än när
någon pratar med dig fast de ser att man har
hörlurar. Det är en annan sak om jag har ögonkontakt och förstår att jag ska ta av mig hörlurarna men när jag ser med ögonvrån vill jag bara döda personerna. Helt sjukt. Vill de ha min uppmärksamhet får de väl peta på mig eller liknande.

Vad stör ni er på?
Föregående tråd
Nästa tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..