Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intresse som genererar pengar

Postat av InZanElvl den 26 Juli 2012, 04:22
29 kommentarer · 329 träffar
Nu när det är sommarlov har jag väldigt mycket tid över, gör inte så mycket annat än att sitta vid datorn varje dag. Och kommer även ha mycket tid över när skolan börjar igen eftersom jag har lätt för skolarbete.

Så jag har bestämt mig för att hitta något intresse, som i längden kan generera pengar. Ett exempel som jag hållit på med i någon månad är programmering. Jag har lärt mig grunderna i Java (har även funderat på att lära mig c++)från internet. Men problemet är att efter ett tag blir allt så komplicerat och invecklat så att jag lägger av. Efter ett tag kan ju programmering generera pengar.

Det är typ sådana intressen jag menar, något som är roligt men som man ändå kan tjäna pengar på. Jag har dessvärre väldigt svårt att engagera mig i något om jag vet att jag inte kan tjäna pengar på det, känns som om jag slösar bort min tid. Har konstant sådana tankar i huvudet. :/ Men det kanske är bra, vad vet jag..

Så fragbite, vet ni några liknande intressen som jag beskrivit här? Eller tycker ni att jag ska fortsätta med programmering? Det är ju jävligt roligt när det fungerar och man blir så satans glad, men när det inte gör det är det inte lika roligt och man blir frustrerad. Om jag nu skulle fortsätta med programmering, vilket språk ska jag lära mig? Är lite intresserad av c++!

TLDR; Söker ett intresse som jag kan engagera mig i redan nu, som kan hjälpa mig att tjäna rätt bra med pengar i framtiden.

Hoppas att ni förstår vad jag letar efter och kan hjälpa mig. Fråga om det är något!

Puss

Programmering, bra framtidsbransch?

17 personer har röstat

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar