Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min första dag på jobbet

Postat av korvtjejen69 den 26 Juli 2012, 03:34
15 kommentarer · 611 träffar
Hej! Kom precis hem efter att ha försökt dränka mina sorger i baileys på den lokala krogen.

Igår var den första dagen på mitt första jobb. Jag är 19 år och hade precis fått mitt första jobb på ett cafe.

Dagen började lugnt och gäster gled ut och in med ett leende på läpparna. Strax efter lunch satt ett 20tal personer och fikade. Alla glada svenskar på lunchrast. Plötsligt öppnas dörren och in kommer en stor svart man som sätter sig vid bordet mitt i cafet. Jag hade varit ganska tystlåten av mig tidigare under dagen så nu tänkte jag ta igen det genom att skoja till det lite.

Jag går fram till mannen och säger högt och glatt "Maybe you would like some black coffe?". Alla gäster i cafet tystnar. "Vad fan säger du?", utbrister den svarte mannen som naturligtvis pratar felfri svenska. Han börjar skälla ut mig och min chef kommer instormandes. Han berättar vad som hänt och min chef ber mig be om ursäkt, vilket jag gör, och leder sedan in mig i köket. Hon berättar att jag tyvärr förlorat mitt jobb och att händelsen givetvis kommer att polisanmälas om mannen så önskar.

Jag börjar gråta och springer hem. Ligger i sängen och skriker samtidigt som jag trycker upp fjärrkontrollen i anus. Sedan dess har jag druckit.

Snälla, hjälp mig. Vad fan ska jag göra? Vill bara ta livet av mig.

Mvh en mycket dyster tonåring. :'(

Har ni någonsin fått erat hjärta krossat?

23 personer har röstat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar