Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym - Kost!

Postat av oggus den 25 Juli 2012, 22:50
34 kommentarer · 428 träffar
tjenatjena!

Jag är en ung kille som har gymmat nu 6 månader och det känns bra :) Det jag undrar är om jag äter mycket och rätt? Såhär ser en vanlig dag ut för mig:

Frukost: Grönt nyckelhåls müsli med A-Fil l- Kaffe - Vitaminer

Träning: Cirka 80min styrkesträning

30 min på löpbandet

Lunch: Proteindrink + 2 bananer

Middag: Äter så nyttigt som möjligt. Äter inte alls saker som har onödiga fetter eller kalorier i sig. Äter mycket protein och så fett/kalori snålt som möjligt.

Nattmat: OM jag nu skulle bli lite små hungrig så går jag ner och tar en nektarin.

Vill även tillägga att jag inte äter/dricker läsk,godis,chips osvosvosv...

På gymmet tränar jag ofta med lite längre repetitioner för att jag vill ha lite längre och smidigare muskler samt öka min uthållig lite ^^

Jag tränar 6 dagar i veckan med en vilodag. På fritiden försöker jag att vara så aktiv som möjligt.

Jag är 16 år gammal ~175cm lång och väger ~56kg

Så jag undrar helt enkelt om jag har rätt matvanor?

Ni får gärna komma med kritik och även komma med tips på hur man ska äta med bästa resultat. Skriv gärna också hur er träning ser ut och vad era matvanor är! :D

Tack för mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar