Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Craze, helt underbar (PWO)

Postat av xervz den 25 Juli 2012, 19:51
20 kommentarer · 1 762 träffar
Vill bara tipsa om Craze, mycket bra för er som använt Jack3d förr men inte får tag på det nu!

Efter att ha läst extremt positiva omdömen om Craze så drog jag in till gymgrossisten och köpte mig en burk. Provat den totalt 3 gånger, först 1 skopa, sen 1,5 och till sist 2 skopor.

Effekten är inte likadan som Jack3d eller liknande DMAA PWOs. Med DMAA känner man sig extremt taggad och känner den där extra kraften för att pressa två till reps.

Många säger att man känner sig som en halvgud och orkar att lyfta hur mycket som helst med Craze. Jag instämmer! Jag orkar inte pressa fler reps, men jag är verkligen inte rädd för att öka 2-3 snäpp på maskinerna, och utan problem pressa 8-10 reps. Den största effekten jag märkte var dock att jag nästan vill bo på gymmet. Man känner inte sig extra taggad till att träna innan man kommer till gymmet, men när man väl börjat så finns det inget slut! Tränade 2,5 timme igår och ville bara fortsätta springa på löpbandet eller något, ville verkligen inte gå hem! Piskade mina bröst och triceps tills jag knappt kunde lyfta bänkpress-stången, men pallade till och med piska magen så att jag idag har träningsvärk som heter duga!

Har även ganska mycket ångest pga problem med en brud, och Craze hjälper fan ta mig med det också! Efter att ha tagit Craze så tänker jag bara att hon kan dra åt helvete och att jag äger världen.

Undrar verkligen vad som finns i denna, men jag måste hålla med om att det är dunderhonung!

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..