Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandlad, hämnas?

Postat av Fronten den 23 Juli 2012, 12:52
26 kommentarer · 410 träffar
Hejsan fragbite!

Går in på saken direkt. Kan berätta att denna historien är sann. Och om du inte tror mig kan du sluta läsa nu.

Jo för 3 år sedan vart jag misshandlad av en 53 årig snubbe.
Jag var då 12 år.

Det började med att min f.d. kompis robin ville skoja med david min andra polare. Robin viskade mig i örat och sa att jag skulle ta upp en snöboll, jag kramade ihop en snöboll sen kastade han sin "snöboll" vilket då var en is koka (stavning? :S) vilket jag inte såg så jag kastade min på hans mage eller jacka.

När detta hade hänt så började david att gråta och robin springer fram till honom och börjar vara aggresiv mot han och skulle slå. Då gick jag in och tog tag i Robin och slet ner honom i snön och sa att det räckte och tog hans mössa/keps och sa att han skulle få tillbaka den när han lagt ner. Efter nån minut så kommer hans far dit med bilen och såg detta. Han tutade och Robin springer in i bilen. Jag vet inte vad han sa eller vad som hände där inne men när han kommer ut ur bilen så sitter jag på knä i snön efter att ha pratat med David och säger Tja till Krister som då går närmare mig och tar tag i mitt hår och säger Tja till mig och dunkar mitt huvud i den tunna snön. Och vad jag nu kommer ihåg så slog han mig på ryggen, stoppade snö i munnen och nacken på mig och slet mig i håret. Skadorna han gjorde var inte så grova men det räckte för att det skulle vara en misshandel. När han väl är färdig så säger han till mig "3 mot 1 är fegt men 1 mot 1 är inte fegt" Vilket jag nu garvar lite åt eftersom han var 53år och 12 vs 53 är inte fegt va? ^^

Efter ett tag när far och mor hade varit vid domstolen eller vad det heter :S Så fick jag 17 tusen svenska kronor vilket jag är jävligt nöjd över, haah. (=

Och nu undrar jag vad ni skulle gjort! Skulle ni hämnas eller skulle ni bara skita i det och vara nöjda? Jag känner just nu att jag vill hämnas men inte för grovt på honom.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..