1
fyller 18 tips på att önska sig
Postat av Ninja chrille den 23 Juli 2012, 10:56
28 kommentarer · 6 938 träffar
Tjenare fragbite! Nu är det så att jag fyller 18 nästa vecka och alla undrar vad fan man vill ha och jag kan inte komma på så mkt mera än pengar och alkohol...
Lite kort om mig; Jag spelar fotboll gjort det i 11 år, har flickvän som är 16, bor med min farsa och hans brud plus min bror på 4 år, har mycke vänner, vill inte ha tobak har slutat.
så kom gärna med tips på vad man kan önska sig mer än pengar och alkohol!
Edit: gillar att vara med polare, festa, vara med tjejen, resa, ta det lungt, har även en bil bara körkort kvar och det.
Edit 2: Körlektioner får jag genom skolan så det är inget jag vill önska mig samt teori lektioner. Tjejen frågade mig nyss oxå vad jag ville ha så vad ska jag säga? Behöver mera tips tack
Tack i förhand // ninja chrille
Lite kort om mig; Jag spelar fotboll gjort det i 11 år, har flickvän som är 16, bor med min farsa och hans brud plus min bror på 4 år, har mycke vänner, vill inte ha tobak har slutat.
så kom gärna med tips på vad man kan önska sig mer än pengar och alkohol!
Edit: gillar att vara med polare, festa, vara med tjejen, resa, ta det lungt, har även en bil bara körkort kvar och det.
Edit 2: Körlektioner får jag genom skolan så det är inget jag vill önska mig samt teori lektioner. Tjejen frågade mig nyss oxå vad jag ville ha så vad ska jag säga? Behöver mera tips tack
Tack i förhand // ninja chrille