Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

haha dessa tjejer på fb!

Postat av safeuse den 22 Juli 2012, 22:22
5 kommentarer · 531 träffar
Hej.

Fråga mig inte varför, men jag och många andra i min bekantskapskrets har 5-6 brudar som ständigt gör uppdateringar på facebook.

Det är allt från bilder när dom gör bull-bak till när dom röker en cigarett på balkongen. Hur som helst, trots att dom spyr ut bilder på sig själva för att få bekräftelse är det inte mer än deras morsor och enstaka tjejkompisar som gillar.

Vändningen kommer dock när dom avklädda semesterbilderna dyker upp, både jag och många av mina kompisar gillar direkt, från att normalt ligga på 5-10 likes, ligger dom lättklädda bilderna på 50-100 likes.

Det är ju nästan tragiskt, jag skulle känna mig som en extremt ful och utnyttjad människa.

Vad är det dom inte fattar? Folk leker ju bara.
Tänk dig själv att ta seriösa bilder i olika sammanhang varje dag, ingen ens rör ett finger. Så fort du tar en avklädd bild gillar alla.

Det är rätt logiskt egentligen att det blir så, men känner man sig inte sjukt utnyttjad?

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..