Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ut och jogga värst!

Postat av yaomaan den 22 Juli 2012, 12:01
63 kommentarer · 345 träffar
ut och jogga de värsta som finns?, enligt mig är det de... Får ångest dagen innan man ska göra de^^, hur är de med er ? är ni kondition monster eller är alla lika lata som jag?

Hade också vart kul om någon kunde tipsa lite go kanske gamla låtar? , är lite trött på all den nya sktiten alltid höra samma låtar om och om igen, tack!

Streamar lite HoN nu eventuellt smite senare , ta en titt:)? http://sv.twitch.tv/supersvett ig #

ey har någon lite tips hur man sätter igång lite musik i sin stream så streamers också hör , är lite dålig på sånt.

EDIT : Något magiskt skedde denna dag... Jag vaknar klockan kvart i 6 på morgonen av att föräldrarna går till jobbet... Jag går upp å tar en liten toa tur sedan får ja nån rush och drar på mig jogging kläderna ( en av joggindagarna , har knappt aldrig ens gått upp såhär tidigt går ofta upp vid 12-2 snåret. Tar min vanliga jogging tur som ja oftast är helt död av och knappt klarar av (den är inte så vidare lång heller ) men ida när ja springer där , så va de som ni sa.. Ja njöt på nått jävla vänster , jag var typ ensam tror ja såg en enda medans ja joggade som stod å tanka , iallfall när ja sprang så var allt sådär som i filmer :D vassen blåste sådär gött , de var lite halv skyligt men inte för kallt för att inte springa i t-shirt, fåglarna kvittrade å flög efter varann å jag sprang runt med ett stod leende och klarade min runda galant ! var inte ens så jätte trött efteråt. Ville bara dela med mig om detta för äntligen kände ja som ni andra som tycker de är " gött " att jogga: ) , bjöd nog på lite stavfel men , ja är badass " not giving a fuck ! " :D , nu blire duschen. Hare!

jogga suger?

119 personer har röstat

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..