Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte ta tillbaka det som hänt

Postat av freddygotfingered den 20 Juli 2012, 18:21
9 kommentarer · 157 träffar
Hej. Tänkte bjuda på en härligt historia för er här på Fragbite.

Anledningen till varför jag vill dela det här är för att jag fått så mycket av er som är medlemmar här under alla dom åren jag tillbringat här.

Och såhär börjar allt. För ungefär 4-5 år sedan var jag med om en hemsk olycka. Jag var med min första tjej som faktiskt var min bästa kompis flera år. Vi brukade ofta prata över msn och skicka sms på våra fina 3310 som nu dödar folk och ödelägger hela städer (vad jag hört)

Det var fest hos en kompis. En helt vanlig fest med chips och läsk, på tiden innan man drack alkohol och man ens visste hur man pratade med en tjej man tyckte om. På festen satt jag och min tjejkompis (Låt oss kalla henne Märta) tillsammans i en stor soffa, mina killkompisar var med oss så vi var ju inte helt ensamma där. Som vanligt började alla prata om säga "Märta och Kalleballe gillar varandra" Min första reaktion var så klart att agera tuff och lyckas vräka ur mig "Äsch, vi är ju bara kompisar" innan jag sakta sjunker ihop och försöker försvinna ur mina kompisars radar. Efter ett tag så var allt lugnt igen, jag och Märta satt och kramades och jag lyckades få en puss av henne. Jag blev ju helt till mig, inte nog med att det var första tjejen som pussat mig utan det var också just den tjejen som jag varit kär i sen jag var liten. På den tiden var jag mellan 12-13 år och försökte hitta mig själv. Ena dagen var jag snällaste killen i klassen och den nästa kunde jag gå runt och kalla tjejerna fula ord.

Nu till det hemska. Jag har alltid varit lättpåverkad av grupptryck och eftersom jag inte alls visste något angående sex så försökte ju mina kompisar peppe mig och sa om och om igen "Du kan lätt få röra hennes bröst" och vissa som på den tiden själva hade blivit av med oskulden sa "Hon vill ju lätt knulla med dig" Så en dag när vi var ensamma hos Märta började vi pussas, tungan överallt och man hade svårt att andas. Nog för att jag säkert inte var sämst på att pussas kan jag ha haft den största tungan just den kvällen. Hon tog initiativet, hon tog av sig sin t-shirt som hon hade. Jag såg alltså mina första bröst... Kan ni tänka er? Jag blir helt hypnotiserad och hon frågar "Vad är det?" allt jag kan få fram är "baahhhhh"

När jag kom tillbaka till verkligheten sa hon "Det är lugnt, oroa dig inte" och tog av sig sina shorts och trosor. Jag låg där i hennes säng, helt paralyserad. Hon la sig på mig och pussade min mun, hon sa åt mig att ta av mig mina kläder varpå jag självklart gjorde det. Hon satt sig på mig helt naken, hon tog tag i min snopp och förde in den i sig. Jag tror vi inte ens höll på i 5-6 minuter innan jag kom i henne. Det första hon säger är då "Men din idiot! Jag kan ju bli gravid?!" Och slår mig i ansiktet, när hon går av mig råkar hon skita på mitt bröst och blir så chockad att hon ramlar ur sängen gråtandes. Hon skriker att jag ska gå om och om igen och allt jag kan göra är att titta ner på mitt bröst som är helt brunt och jag känner en lukt som är så hemskt att jag råker SPY PÅ HENNE! Kan ni förstå paniken? Och mitt i allt hör man en bil köra in på deras uppfart, Märta springer till fönstret och ser ut. Självklart har hennes föräldrar kommit hem ett X antal timmar för tidigt. Eftersom hon inte fick ha några vänner hemma hos sig den kvällen säger hon "Ställ dig i garderoben och var tyst!" Jag hör hur hennes mamma och pappa kommer pratandes in i huset, dom ropar "Hej gumman" till Märta och sen hör jag det som jag varit så rädd för hela kvällen, jag hör hennes pappas tunga fotsteg röra sig uppför trappen. Så rädd som jag blir lyckas jag ju både kissa och bajsa på mig samtidigt som jag spyr ut mellan "persienerna" in till hennes garderob. När hennes pappa kommer in står jag alltså och spyr rakt ut i hennes rum genom hennes garderobsdörr och har bajs och kiss rinnandes ner för mina ben. Han öppnar dörren och ser på mig, han är mer chockad än mig. Allt han kan få ut sig är "Gå ut härifrån" så jag plockar på mig mina prylar och springer ut ur huset, fortfarande täckt med bajs, kiss och spya. Efter det pratade inte jag och Märta på över 3-4 år och häromdan skrev hon och frågade om jag vill komma hem till henne på middag med hennes föräldrar. Hur ska jag göra? Vad ska jag göra? Jag var sen in i pubertetet och har inte ändrats i mitt utseende alls så han kommer definitivt känna igen mig? Ska jag tacka nej? Om jag tackar nej kanske hon inte kommer ge mig en till chans! Hjälp!

Och för er information, så är det är faktiskt inte myt. Det är ganska plågsamt att erkänna och jag vet ju själv att jag inte kommer få så positiva och ärliga svar men känner ändå att fragbite förtjänar att höra den här historian. Med vänliga hälsningar en osäker pojke.

Edit: Hej! Hon har frågat mig i nästan en vecka hur jag ska göra. Vet fortfarande inte om jag ska säga nej eller ja. Hon är ju helt underbar som person, men att gå in och möta hennes föräldrar får mig att undra om det som en gång hänt kanske händer igen... På återseende när jag vågat tagit steget!
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..