Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Film sökes!

Postat av mara. den 19 Juli 2012, 22:47
3 kommentarer · 229 träffar
Tjenare

Jo det är så att jag försöker hitta en film, men kommer inte på vad den heter, blir galeN!

Kommer inte ihåg så mycket om filmen men det handlar iaf om några turister som åker på semester till någon ö tror jag det var. Sedan bestämmer dom sig för att ta en rundtur på ön och dom hamlar tillslut vid en liten pyramid. Dom bestämmer sig för att gå upp på pyramiden och kollar runt lite. När dom ska gå där ifrån så märker dom att pyramiden har blivit inringade av lokalinvånarna. Lokalinvånarna står där nere med vapen och grejer och vaktar så att turisterna inte kommer ut, så dom blir fast högst upp på pyramiden.

Sen handlar det om massa växter som kryper sig in i deras hud, växterna är typ levande. Vet också att turisterna tror att det är en telefon som ringer längst ner i pyramiden men det visade sig att vara en växt som skrek typ.

Aja bättre kan jag inte förklara! Hoppas någon vet vilken film jag menar.

Tack på förhand! :)

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar