Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Åkte på stryk utav en Tysk!

Postat av LaserhesteN den 19 Juli 2012, 18:25
23 kommentarer · 223 träffar
Hej!

Jag bor i en by som ligger ganska avlägset. Byn har de mesta (ica, äldreboende, tankstation osv) och är som ett centrum för omgivningen.

Det finns en sjö 2km ifrån denna by. Sjön är väldigt äckligt och det råder badförbud pga. algblommning.

Men på något vänster så attraherar detta tyskar!

Jag och tre andra polare var ute och cyklade lite på mormors gamla räcer-hojj (polarna hade ju egna ofc).

Vi var ute och vinglade runt på landsvägen med 2bilar/dagen ungefär men så kom vi till en stuga som konfirmander osv. brukar vara på läger.

Vi såg massa tält o skit på gården (på något vänster så tältade stollarna fast det fanns rum inne) samt en buss som var tyskreggad.

På något vänster så tyckte ena polarN att det vore attraherande att ropa Heil H*tler osv till tyskarna (väldigt utbildad person som ni hör...). Det ironiska är att denna polare är Neger så han har förmodligen en vinklad syn på nazismen ideologi.

Sagt och gjort så ropade Bruno "fula ord" och tyskarna kom ut förbannade och pratade men då jag läst tyska i skolan ett bra tag så kunde jag i vart fall tala om ett och annat.

Rätt var det var så åkte jag på smäll utav en argsint tysk. Jag gjorde inte ett skit mer än att förklarade på tyska mer eller mindre att polarN var efterbliven osv...

Så, vart fan vänder man sig nu?

Tack! De blev Wall of text, men vafan sitt o r0nka ist för att läs då :(
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..