Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[Guide], Reklamfritt spotify, Gratis!

Postat av celuex den 19 Juli 2012, 08:22
16 kommentarer · 1 577 träffar
Hej älskade medmänniskor, tänkte visa er snabbt o simpelt hur ni slipper reklamen på spotify ingen begränsning på timmar heller.

1. skapa ett nytt facebook acc o verifiera kontot genom att klicka på verifieringslänken som skickas till din mail efter kontot är skapat. Detta gör att du kan logga in på spotify från ditt facebook acc

2. Logga in på spotify med kontot, nu kommer det nog upp en stor ruta, där man måste trycka på accept för annars loggar man ut, gör det men vänta sedan!!.

3. När den stora rutan där det står, "Spotify,play and discover music for free med valen "Okay listen to music" eller "Log out". Så tryck på det röda krysset på rutan. Detta kommer inte få dig att logga ut utan det kan hända att det står "Facebook failed to write to your timeline".
http://i.imgur.com/UQRvA.png

4. Musiken går att spela helt utan reklamavbrott mellan låtarna, tror att det kommer komma reklam om du trycker på "okay listen to music" på den tidigare rutan jag pratade om, men undvik detta varje gång du startar spotify så kommer du ha ett reklamfritt musiklyssnade gratis!.

Detta har funkat för mig de båda gångerna jag testat och senaste gången var igår, ville bara dela med mig för jag har inte sett någon göra detta tidigare

mvh celuex! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..