Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stäng ner facebook!

Postat av Jultomten630 den 17 Juli 2012, 18:14
39 kommentarer · 626 träffar
Nu börjar jag verkligen bli trött på skräpet.

"Ska klippa gräset" VEM BRYR SIG? Jag har väl eget gräs att klippa, så struntar fullständigt i när andra klipper sitt. Det är väl deras problem. Folk bara skriver onödiga inlägg. Vem orkar läsa dem helt enkelt. Därför man börjat sakta som säkert bojkotta sidan.

Och tänk på hur mycket användare det har. Tiderna var bättre förr utan facebook. Då kunde man leva i lugn och ro utan att veta att man ägs av en sida som plockar mera pengar varje sekund utav att folk registrerar sig där och slösar dyrbar tid där.

Facebook sitter och skrattar åt all information dom får som dom sedan säljer vidare. Dom tänker bara på pengar, och dom har lyckats att göra folk beroende av en värdelös sida.

Alltså, det är dags att folk öppnar ögonen. Var själv beroende av skräpet en gång. Nu är livet manligar. Hoppas att alla inser nån gång att det är dåligt. Så ni som inte har facebook, skaffa det ALDRIG, oavsett vad era nära och kära känner. Jag iaf skulle bjuda på en hamburgare åt varje ungdom jag möter som bevisar att hon/han inte har facebook. Tänk på det...

Låt inte facebook äga er, kämpa emot!

Låt oss hoppas att den mäktiga rörelsen Anonymous håller sina ord nästa gång och hackar sidan och sedan förstör den.

Allt kretar kring skräpet nuförtiden. Man ska "kolla vår facebookgrupp" hela tiden. Man kan få rabatt om man har ett konto osv... Bort med sånt skräp.

Facebook är överskattat, sådär viktigt är det inte som folk säger.

I Kina har dom inte facebook, det är ett av landen där det är förbjudet. Funderar starkt på att flytta dit!

Diskussion: Borde facebook förbjudas?

Facebook överskattat?

102 personer har röstat

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..