Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni kan kalla mig KRYPDÖDARN = COOL

Postat av Barack Obama den 17 Juli 2012, 00:14
12 kommentarer · 178 träffar
Tjenna fragbite!

Läste en tråd om flygande saker nyss och kom ihåg en sak.

När jag var i högstadieålder och bodde hemma hos morsaN^ kom det under en gamingsommarnatt in en tjock och fet och äcklig och vidrig och förjävlig och ful jävla MAL in och satte sig på min vägg.

Jag hade en cigarrlåda i trä på mitt rum som jag fångade den i, varpå jag skakade tills den slutade låta. Sedan ställde jag lådan i bokhyllan och spelade vidare.

De följande somrarna fångade jag fler och fler malar och skakade runt de, bara för att få höra hur de i panik insåg att de inte bara blivit fångade, utan även i en låda fylld av deras döda kamrater - som de själva snart skulle få återse i döden.

För något år sedan när jag skulle flytta ut hittade jag cigarrlådan och insåg att jag aldrig tömt den. Med förväntan och även svag skräck öppnade jag lådan och brast ut i ett leende. Där låg säkert 80 mumifierade malar.

Jag tömde lådan och den står ännu idag i min bokhylla.

MAL: http://images.cdn.fotopedia.co m/flickr-3771819516-hd.jpg

Diskussion: har ni några luriga sätt att ta hand om ohyra på? Flygfän?

Jobbigaste ohyran i gamingrummet

31 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..