Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

klardröm?

Postat av Spooderman den 16 Juli 2012, 20:12
17 kommentarer · 398 träffar
Hej!

Hade en sjuk natt igår jag klardrömde nämligen(tror jag), ska nu återberätta denna sjuka händelse :)

Allt började med att jag går upp för trappan i en port till 5:e våningen. Min kompis går framför sedan min andra kompis bakom mig. Vi kommer upp till femman när detta händer: Min kompis framför blev "ambushad" med ett slag i kinden, ser att min kompis flyger åt helvete mot hissdörren(typ som man dör av c4:n i cs). Jag och min kompis hoppar på snubben och klår upp han totalt(kan känna slagen jag langar i mina knogar). Vi hjälper upp min kompis och han haltar upp till 6:an och öppnar dörren och går in.

En av kompisarnas pappa kommer fram och ser att han har blivit slagen. Plötsligt hörs det skrik i porten och visserligen var mannen vi misshandla ett gängmedlem så dem var klart där ute i porten med pistoler och skriker av ilska. Mannen vi misshandlade hade pekat ut vart vi gick och gänget kom och knacka på våran dörr.

Min kompis pappa öppnar dörren och det ända vi hör är: EY! EY! DU MISSHANDLA MIN BROR! Sedan börjar dem bråka kanske 4 mot pappan. En av dem tar fram pistolen och skjuter 2 skott i skallen på kompisens pappa. Mitt hjärta bultar som faan nu, är skiträdd! Vad ska jag göra? tänkte hoppa ut ur fönstret och begå självmord men nej nästa sekund står en kille i köket men en "Uzi"(stavning?) en liten mexikansk kulsprutare och han bara skjuter vilt på mig o mina kompisar, jag hann precis leka död och falla ner på golvet medans andra mina kompisar faller ner bredvid mig.

Ligger nu helt stilla och hjärtat bultar som faan, försöker leka död så gott som möjligt när plötsligt hör att han skjuter extra 3-5 skott på mina kompisar för att försäkra att dem var döda.

Nu var det bara jag kvar. Känner att en pipa trycks mot min kind och han viskar: Vet att du lever, och han skjuter ett skott på min kind och sedan bara pepprar resten på min kropp.

Vaknar direkt därefter och har tinnitus på örat bredvid där han sköt och att har en känsla i kinden där nån skulle trycka en pipa mot den.

Lägger mig sedan ner helt svettig och somnar om och vaknar nästa morgon.

Detta är alltså det vad som hände i min dröm och undrar om jag klardrömde eftersom det kändes verkligen som hände foreal'

Disk: Har ni klardrömt nån gång? Och vad hände?

EDIT: bjuder på eventuella stavfel i texten :P

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..