Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klardröm..

Postat av Vanillacokee den 15 Juli 2012, 00:39
49 kommentarer · 1 480 träffar
Måste bara berätta lite om Klardrömmar =D

För några mån sen på existenz låg det uppe något om klardrömmar dvs att man kan vara medveten och bestämma om vad man vill drömma om etc.
Tyckte detta lät väldigt intressant så började läsa mer om det,
Skrev drömjournaler, intalade mig flera ggr per dag att jag ska klardrömma. Var rätt skeptiskt till det dock.

För ca 3dagar sedan mitt i natten kom jag på att jag drömde!
Jag testade att göra det jag läst om tex flyga/ha sex etc och det var verkligen jätteverkligt! Kände till morgonen att jag var påväg att vakna men höll mig fort i drömmen för de va så coolt och vaknade typ inte förrens vid 15 xD

Haft så de senaste dagarna också och det är verkligen värt att lära sig det bara man har tålamod! Dock är det bäst att ställa klockan tex 5timmar efter att man lägger sig och sen när den ringer intalar man sig att man ska komma ihåg att man drömmer och sen somna..
Ligg inte vaken i sängen när du lägger dig från början och försök komma in i kladröm då du förmodligen kmr råka ut för sömnparalys vilket kan vara lite läbbigt om du inte vet vad som händer...

Aja ni får läsa på själva om ni tycker detta låter intressant!

Ska ni testa på?

45 personer har röstat

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..