Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlorade oskulden till 36åring

Postat av Adelsmannen den 14 Juli 2012, 17:46
53 kommentarer · 2 414 träffar
För er underhållning tänkte jag berätta lite snabbt hur natten (i onsdags) såg ut då jag förlorade min oskuld.

Jag som är 22år gammal - yes that's right - har inte haft någon större lycka med tjejer.

När jag var yngre hade jag förvisso chansen eftersom tjejer i 15års åldern var ganska enkla, men jag hade dessvärre trång förhud så vågade/kunde aldrig göra något. Det är inte ett problem just nu.

Nu drog vi på båtresa i onsdags och ja, samma visa där, inget ragg.
Då blev jag bara så less att jag började ragga på äldre människor. Det var inte särskilt svårt faktiskt (suprise). Hon var väl kanske en 6/10 för hennes ålder rent utseendemässigt. Vilket egentligen inte är så bra, haha. Jag var väldigt full.

Lyckades dra ner henne till hytten och började klä av henne och dylikt. Men hon verkade vara väldigt mån om att ha täcket över när vi gjorde saker. Till exempel när jag gick ner på henne så såg jag inte ett jävla piss. Har aldrig slickat någon förut så det hjälpte ju fan inte att göra det blind-folded. Kände inte ens vart fan klitoris var :D men hon verkade gilla det i alla fall, så gjorde väl något rätt.

Passade även på att trycka in ett finger eller två i fittan, vilket var lite av en "wow"-känsla för övrigt. Var typ glad att jag hittade i fking mörkret.

Sen var det dags för själva samlaget. Jag som druckit rejält märkte ganska direkt att min stake inte ville bli hård, så fick spendera all tid åt att försöka spänna kuken typ så att det skulle gå. Visst, hon tryckte in den i sin fitta - det kändes inte ett skit. Antagligen för att hon var ganska uttöjd eller så var det helt enkelt att jag inte kunde bli hård, don't remember. Visste inte ens om min kuk var inne när jag började spänna på henne. Hon dirigerade in den flera gånger ungefär som att den åkte ur hela tiden. I have no idea. Hon försökte även suga den hård, didn't work. Jag kände typ inget heller när hon gjorde det. Full + kondom verkar inte vara så ultimat. Aja sen blev det bara ännu mer pannkaka.

Hur som helst så gjorde jag skiten. Jag ska försöka glömma hur jag gjorde det, men det är gjort. Grattis till mig!

Skrev mest för att underhålla er som sagt. Hade ni gjort/har ni gjort något lika desperat? Tror detta hjälpt mig lite ändå, självförtroendemässigt och så, sen kan man ju fråga om det var värt det?
Föregående tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..