Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

full som fan XD pissade i två ölburkar

Postat av comfortable den 13 Juli 2012, 11:40
20 kommentarer · 385 träffar
Tja!

Det var en rätt crazy evening i lördags om man så säger :P haha! Började dricka några öl på rummet, drog vidare till en förfest. (redan då vart man bra tankad.) hur som helst.. blir en crazy fest :P alla e galna. spårade ur totalt.. toaletten var fullsatt med papper och spya. Så folk stod och pissade i vasken i köket fast man lika gärna kunde gått ut. några stod och rökte inne, nån hade spytt i soffan..

aaa!!

Hur som helst, jag super som faaan blir skit full.. aa så blir klockan typ 6. Tänkte måste dra hem innan morsan börjar jobba :P cyklar hem fort som faan, låser upp dörren tyst som en mus. Kommer in i mitt rum och pustar ut. Precis när jag kommit in på rummet känner jag hur jävla pissignödig jag är. Vad händer då?? Jo morsan vaknar upp och låser toan.. HEEEELVETE Tänker jag..

Drar fram två 33cl burkar och börjar pissa som inihelvete. Ställer ner burkarna under bordet och somnar. städade nu och såg två fulla ölburkar under datorbordet.. "wtf drack jag aldrig upp ölen?" tänkte jag och började skaka runt/lukta. Vad känner jag. KRAFTIG JÄVLA URINLUKT! fyfan..

dessa burkar har jag haft utan att tänka på det i mitt rum i en hel vecka...

någon annan som varit med om likande?

PEACE BRODERS OVER AND OUT, TAKE A CHILL PILL AND DONT PARTY TO HARD TONIGHT PEEEEEEEACE

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..