Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsammaste du har gjort-tråden!

Postat av paltpelle den 13 Juli 2012, 00:41
24 kommentarer · 265 träffar
God kväll bröder :) Alla vi har varit med om pinsamma händelser någon gång, vissa så pinsamma att man knappt vill berätta dom för någon, men då fragbite är... ja... fragbite så tycker jag att vi alla ska berätta de värst af the värst. Jag kan börja: Satt och smsade med en polare på bussen efter skolan och vi började snacka om några brudar som också gick i samma klass som vi gjorde. Då sa jag på skoj nå liknande:
-" Hon är as-snygg, du "får" HON istället". Visade sig att alla dom var väldigt bra vänner sen innan och satt brevid min polare som jag smsade med. Dagen efter blev inte många ord utbytna mellan oss... haha. För dom som är nyfikna så blev jag tillsammans med en av dom b-rudarna, men det är en helt annan historia. Kanske inte så farligt egentligen. Kom med era bidrag!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..