Kom inte på nån bra överskrift men den här får väl funka
Såhär.. jag har inte riktigt kunnat fasta till en klass på wow sen 2009, och nu har jag märkt att jag inte riktigt kan fastna för nånting ärligt talat, utbildning är ett exempel. När jag badar så badar jag bara en liten stund sen tröttnar jag. Alltså mitt problem är att jag tröttnar väldigt fort och jag är rädd att det kommer fortsätta så tills jag skaffar jobb, och det kan ju skapa problem.
Så är det någon här ute som har tips på hur man kan bli mer taggad på till exempel en specifik klass på wow? Eller bara att bli mer taggad på saker i allmänhet.
Thanx fregbita
DASKA
Finns inte så mycket du kan göra. Förutom att undvika att bli friendzonad genom att vara passiv och tråkig i ditt snack
det ska va så hårt satt hon ramlar omkull, sen när hon ligger på golvet och tittar upp mot dig, då ställer du dig ovanför och kör helikoptern, samtidigt som du gör lite knä-böj, och låt pungen nudda hennes panna varje gång, "pung, pung, pung, pung" liksom, få en takt.
dra gärna på lite musik till det här, känn rytmen liksom.
Aja, ungefär så skulle jag gjort.. Tänk dig, det är ju träning och allt i ett.. + hon kommer bli jääävligt kåt på dig, brudar älskar det.
ouch! keeper? (fett äckligt)
HAHAHAHAHA
OnT: Adda, var dig själv, om du säger att ni är så lika borde det räcka
Sliddjur som snusar klassas inte som tjejer.
Skrivet med min Android-mobil