Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Casual Fiske

Postat av Blastox den 10 Juli 2012, 14:27
4 kommentarer · 148 träffar
Tjenare Fragbiters!

Tänkte höra med er som också fiskar/Tänkt fiska lite under den här sensommaren om vart man skulle kunna skaffa hem ett billigt fiskespö, mitt gick tyvärr sönder för cirka 3 månader sen då ja städade..

Kollar just nu in priser och majoriteten av alla fiskespön går ju fan på runt 900kr, tänkte att ngn här kan tipsa om vart man skulle kunna skaffa hem ett billigt fiskespö för runt 300:-

Jag har drag och flöte osv sen tidigare, det enda som skulle behövas är väl fiskespöt och kastlina fast är inte såvärst förtjust i att bränna 1000:- på ngt som jag bara tänkte göra för skoj.

Ser att fiskespöna har olika "viktgränser" så tänkte också passa på att fråga er om vad man skulle välja utifall man bara är ute efter lite abborre och kanske gädda om man nu har tur med det, fisket kommer ske på mark/strand då jag inte har tillgång till båt.

Bor i sthlm också, utifall ni har tips om vart man skulle kunna hitta ett skönt fiskeställe, tänkte röra mig iväg mot sjön vid tumba/hågelby

Tycker du att fiske är skoj?

8 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar