Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig huvudvärk

Postat av antabuz den 10 Juli 2012, 05:16
9 kommentarer · 580 träffar
Hej,

Imorse när jag vaknade och reste mig ur sängen så fick jag en konstigt känsla i skallen. Det lixom kommer som en attack på vänster sidan utav mitt huvud en bit snett över örat och det gör sjukt ont. Jag tänkte att jag måste rört mig på något konstigt sätt när jag reste mig upp så jag tänkte inte mer på det. Sedan kom det igen cirka 30-60 sekunder senare. Sedan dess har det fortsatt hela dagen och nu in på natten. Det känns som jag får två slag mot huvudet i cirka 2-3 sekunder. Vad kan detta bero på? Jag brydde mig inte i början men nu senare så börjar det göra ondare och jag stör mig enormt på det när jag sitter och spelar då jag tappar fokus helt. Jag snackade med farsan om det och han trodde att det kunde bero på att jag har druckit för lite och är uttorkad men det är ingen sådan typ av huvudvärk.

Jag ska gå och lägga mig nu så jag kollar alla svar och kommer med en edit imorgon ifall värken fortfarande är kvar.

Tack på förhand!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..