Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Onormal" familj?

Postat av nonas den 10 Juli 2012, 00:09
10 kommentarer · 205 träffar
Tjenare fragbite, jag är fett mad atm.

Damusgarfan börjar låta klockan 20 i 12, och när jag frågar varför de damsugar är det för att jag är vaken och det inte stör mig ändå, de börjar be om ursäkt o skit, va i helvete? Själv ville jag att min farsa och hans fru skulle reagera med ilska så vi kunde skrika lite på varandra om det. Men nej, det slutar med att anledningen till att de damsugas är för att min farsa tydligen fyller år imorgon.

Är jag den enda eller är det inte oftast så att det ingår i föräldrars plikt att komma ihåg deras barns födelsedagar medans det blir sjukt mycket svårare åt andra hållet. Men min far verkade skit ledsen då han sa "Men du vet ju inte ens att det är min födelsedag imorgon." Detta har fått mig att fundera.

1, Hur "normalt" är det att damsuga mitt i natten jämnfört med att sitta uppe till klocka 5 på lediga mornar och gibba. (Enligt 66,6% av mitt hushåll är det tydligen mer normalt att damsuga.)

2, Hur många av ni fragbitare kommer ihåg era föräldrars födelsedagar och hur ledsna blir de när de upptäcker att ni inte gör det?

(DAMMSUGARE*)

Damsuga mitt i natten?

17 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..