Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jagad ? hjälp!

Postat av zhikor den 9 Juli 2012, 22:07
31 kommentarer · 193 träffar
hej.
jag är riktigt jävla rädd just nu, mina händer skakar.

det va såhär att jag och en kompis va på stan och chillade idag vid kl 1-2 och då kom en kille fram till mig och fråga om jag rökte och om han kunde få en cigg, jag svarade att jag inte hade de eftersom jag inte röker. och då fick han spel och puttade mig och gick vidare. jag och min kompis gick vidare och struntade i det.

men nu till saken jag och några kompisar va ute och lirade lite basket nyss och då kom det fram 5 st killar och då skrek en av dom "där är killen med cigg" och då kom dom fram till mig och tog tag i mig. mina polare hjälpte mig inte, dom backade undan. och jag fick inte fram ett ord. jag var så jävla rädd för att dom såg ut att vara 20-25 år och jag är bara 14 (snart 15)
sen efter dom hade sluta "mobba mig" så släppte dom mig och gick iväg. och nu när vi kom hem till mig så låg det en lapp på golvet (jag bor i lägenhet) där det stod "du kommer ångra dig. hoppas du sover gott inatt" mina polare började garva och tyckte det var kul som fan. men jag är så jävla rädd just nu.

vad tycker ni att jag ska göra ? ringa polisen ? bara låta de vara och se vad som händer ?

jag kommer att göra en update imorgon och berätta vad som hänt (om det nu händer något)
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..