Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjäna pengar online!

Postat av mupp lover den 9 Juli 2012, 21:41
18 kommentarer · 177 träffar
Hej Hej FragBite medlem !

Jag tänkte skapa en STOR tråd om hur man kan tjäna pengar online som mindre åring! ni kan tipsa om länkar osv OBS! INGA REFERRALS LINKAR OSV! kommer att uppdatera efter bra linkar och sådant som ni kommenterar! så jag antar att jag börjar.

Mina linkar för att tjäna pengar online (googla för att komma till sidan ska inte sprida reklam osv:

1. "blamads" är som Google Adsense ungefär, gå in på sidan för att läsa mer osv.

2. "wordlinx" du får pengar genom att klicka på länkar och du kan även lägga ut din egen länk och får betala för antalet klick folk klickar på den.

3. "file4sharing" Ladda upp en fil och låt andra laddaner och du får dina pengar.

4. "adfly" folk klickar på din länk och du får pengar.

5. (min favorit) sälj saker online tex. Spel accounts som du inte använder mer osv.

6."50lappen" där du säljer tjänster online för pengar 50kr-1000kr per tjänst! du kan även köpa tjänster. (rekommenderar starkt! pengarna kommer på ett payson konto)

De var mina länkar! dags för er att skriva era!

Disc: Kontanter/Kort och varför? själv föredrar jag kort fast lite taskigt om man glömmer koden/tappar kortet eller för dom affärer som inte tar kort.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..