Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nojjar över cykelvägskörning!

Postat av flavvan den 8 Juli 2012, 04:04
7 kommentarer · 155 träffar
Hej!

Var påväg hem från stan med ett par kompisar nyss med bilen då vi fick för oss att åka på cykelväg för de skulle vara roligt, vilket det också var. Vi åkte en bit och kom till en korsning där vi åkte vänster och kom sedan fram till ett båtvarv. Huvudingången till båtvarvet hade en låst grind, så vi var tvungna att vända. Väl där inne står en kille som rastar hunden (kan ha varit en nattvakt, kan ha varit en random) som stirrar på oss och undrar hur fan vi kom dit. Vårat enda alternativ var att vända och åka tillbaka samma väg, vilket vi gjorde.

Efter detta nojjar jag gärnet för att den här gubben nu på något sätt ska kunna sätta dig mig? Han tog ingen bild, och båtklubben har inga kameror. De enda han isåfall skulle ha är bilens registreringsnummer. Kan han på något sätt fälla mig för det jag gjorde med regnr som enda bevis?

Trevlig kväll
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..