Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet försvinner i någon sekund

Postat av Vusak den 7 Juli 2012, 03:18
36 kommentarer · 3 064 träffar
Tjena! Har inte så stort hopp om att få hjälp i den här tråden på tal om vad klockan är och så vidare men man får hoppas på det bästa!

I alla fall så försvinner internet i ungefär 1 sekund och kommer tillbaks direkt. Varför är det störande? Jo, jag blir disconnectad från spelet och teamspeak. Spelet återfår inte internet och därför blir jag disconnectad. Jag stör mig så extremt på det!! Jag har tagit bort inställningar om energisparning, prövat att återta en gammal drivrutin, tejpat fast internetkabeln hårdare och slagit på skärmen - utan resultat.

Jag skulle uppskatta hjälp så inåt helvete mycket! Har googlat som en galning! Behöver ni mer information så lägg gärna en kommentar.

Har också försökt att ladda ner den senaste drivrutinen till nätverkskortet från tillverkarens hemsida
http://www.realtek.com.tw/down loads/downloadsView.aspx?Langi d=1&PNid=5&PFid=5&Level=5&Conn =4&DownTypeID=3&GetDown=false# RTL8111B/RTL8168B/RTL8111/RTL8 168%3Cbr%3ERTL8111C/RTL8111CP/ RTL8111D%28L%29%3Cbr%3ERTL8168 C/RTL8111DP/RTL8111E%3Cbr%3ERT L8168E/RTL8111F . (Fragbite verkar inte tillåta tinyurl.)
Hittar dock ingen installationsfil i nerladdningen. O.o

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..