Jag har länge anat att Hare Krishna egentligen inte är den han tidigare utgett sig för att vara. Min teori är att han är SATAN i mänsklig form på uppdrag att hjärntvätta och vilseleda oss oskyldiga dödliga människor med sitt HUMBUG vi kallar RELIGION!
Min teori visade sig vara sann, då HARE KRISHNA nyligen tog ett felsteg och uppenbarade sitt sanna jag!
Jag ger er.. BEVIS!
http://i.imgur.com/BscZm.jpg
SNACKA OM SNURRIGT!
Det råder alltså inga tvivel om saken längre. Undvik denne person till varje pris!
Mina frågor till allmänheten:
-Varför var det inte redan så uppenbart?
-Hur ska vi gå tillväga för att frigöra oss från dennes grepp?
-Hur ska vi förhindra detta från att ske igen?
EDIT: Länk till felsteget:
http://www.fragbite.se/?thread ID=1099234#comment666
Har aldrig varit han!!!!!!!
så du menar att NASA har fel i att dem säger att allt snurrar runt jorden,
i dont think so......
du baserar all din info på internet, skit somm du LÄST på internet eller i en jevla bok.
"så du menar att NASA har fel i att dem säger att allt snurrar runt jorden"
Nej, de har RÄTT i det! :-)
Freudiansk slip kallas det för... :-)
Förresten, sitter du inne med några bevis för att det är solen som är i centrum?
Väntar med spänning...
Nu när jag tänker efter så är det ju helt logiskt att Hare Krishna är Satan!
Ska passa mig från och med nu!
Skrivet med min Android-mobil
Jo, med dig!
Jag är inte medlem i någon kyrka...
Ni tror att löken också ökar sexdriften, vadå är det för att förhindra oss att föröka oss så att vi dör!? Ni får övriga religioner att låta bra.
Hare Krishna = Satanistisk cult = Vill att människan ska dö ut
Ni äter inte ens kött, ni förkänar inte ens att bli kallade för människor, SMUTS!
Kristna består av rövslickare som inte kan tänka själva. Allt de tror på är står i en bok. Religion har skapat så mycket krig.
Att gud skulle finnas är helt ologiskt.
Varför?
- Haiti, jordbävningarna i Asien och svälten i Afrika. Vart är din snälla gud som är så snäll. Och varför skapade han isf Cancer, Hiv osv?
Hur kom gud till? Fick han för sig att "Vafan dags att skapa universum"?
Påven, guds gossebarn, han sitter i en Kyrka full med guld. Väldigt orättvist mot de fattiga enligt mig.
"GUD ÄR EN ANDE!!" Derp. Tror du på spöken också? De är nämligen också andar.
Kanske orimligt enligt er. Men är så jävla arg så skrev av mig.
Skrivet med min Android-mobil
Hare Krishna är cigarettsmaken när man är förkyld, Hare Krishna är den unkna fisklukten man kan stöta på efter ett livat krogbesök, Hare Krishna är den sura mjölken som har bildat klumpar, Hare Krishna är den sura kärringen vid försäkringsbolaget, Hare Krishna är tårarna som kommer när du hackar lök.
Har länge misstänkt att det var något suspekt med honom men att han var satan kunde jag aldrig ana.
Bra gjort du är Fragbites Janne josefsson