Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inet Polis tagen?

Postat av ba0f den 5 Juli 2012, 18:25
27 kommentarer · 425 träffar
Häälloow Fragbajtare!

Nu är det såhär igår 4/7 satt jag och spelade som vanligt wow sen vid ca halv 1 på natten skulle jag gå in på internet då kommer det upp en bild i rutan som gör mig jävligt skrajj!

Rutan som kommer upp står det att det är Svenska internet polisen eller något liknande, det står att jag har brutit mot brott på internet så dom har blockerat mitt windows 7 så jag kan absolut inte göra något på min dator när jag startar den kommer samma ruta upp! det står att jag ska betala ett belopp på 1000kr inom 24 timmar annars kommer det att tas till domstolen!

Nu vänder jag mig mot er! Har NI varit med om samma någon gång?
Vad tror ni det kan vara?
Själv tror jag att jag har fått ett virus som gör att dom vill att man ska bli rädda och betala så som får pengar. För tror inte att snuten skulle göra sådär att man ska betala på internet!
Bara så nu vet jag kan absolut inte göra något så tror ni att det bara är att installera om datorn?

Tack i förhand!

Ps. Kommer med EDIT hur det går!

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..