Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ganska konstiga admins på deras servrar.
jag och flera av dem jag spelar med blev bannade för fusk när vi toppade listan några kartor i rad :/
(kickad med 20-0, in tog ledning igen och ban)
Webhallen är skit servrar. Blir sjukt less. Spenderade en hel del tid där och tyckte servrarna var bra. Fram tills att det kom in massa fuskare och la 150-0 på metro, sprang runt och HSade alla hela tiden. Var inne där i flera timmar varje dag (samma person) och ingen admin kom in och bannade. Personen som fuskade försvann inte förrens ALLA PÅ SERVERN HADE LÄMNAT.
Sen 3 timmar senare kommer en admin in och undrar vad som händer, facepalm.
95% av alla fuskare jag varit med om har varit på webhallens servrar. Inte nog med det så går man in på IRC och skriver till admins och ingen svarar.
Har sett jättemånga servrar som inte ens är nära lika populära som har votekick/voteban/rank osv. på servrarna men nej , webhallen kan inte fixa det då folk konstant fuskar / trollar och förstör för deras lag med flit så man förlorar.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
jag och flera av dem jag spelar med blev bannade för fusk när vi toppade listan några kartor i rad :/
(kickad med 20-0, in tog ledning igen och ban)
Dåliga admins på webhallen dock.
Sen 3 timmar senare kommer en admin in och undrar vad som händer, facepalm.
95% av alla fuskare jag varit med om har varit på webhallens servrar. Inte nog med det så går man in på IRC och skriver till admins och ingen svarar.
Har sett jättemånga servrar som inte ens är nära lika populära som har votekick/voteban/rank osv. på servrarna men nej , webhallen kan inte fixa det då folk konstant fuskar / trollar och förstör för deras lag med flit så man förlorar.