Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Konstig dröm

Postat av Själens Krigare den 1 Juli 2012, 02:07
14 kommentarer · 445 träffar
Hej Fragbite, ikväll tänkte jag berätta om min konstiga dröm jag hade förra natten.

Mitt i den spänningsfulla kyliga Stockholmsnatten besökte jag en seven-eleven affär. Vad ser jag inte där? Jo bakom disken har de ett par hyllor med Joltcola. Jag blev helt förstummad av glädje. Efter alla dessa år har jag hittat mitt livs skatt. Hur som helst köpte jag ett flak med 24 burkar och skulle bege mig hem.
Då, innan jag hinner gå ut, blir jag stoppad vid dörren och frågad om jag vill medverka i en städartävling. Jag gjorde det och vann såklart. Priset var ett grafikkort för 10800kr. Jag var påväg hem efter det och var extremt glad! Jag tänkte hela tiden på att jag MÅSTE berätta för Fredrik att de finns Jolt kvar i den här förbannade världen.
Jag vaknade upp helt plötsligt och insåg att jag låg i min säng och var återigen i denna meningslösa värld.

Disko sjön: Har ni haft roliga/konstiga drömmar för att sedan vakna upp och inse hur tråkigt livet är?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..