Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hällde hink med vatten över katten

Postat av Empmeister den 30 Juni 2012, 18:00
204 kommentarer · 569 träffar
Hej.

Igår kväll satt jag ute på altanen och tog en cigarett. Min katt gick då förbi min grannes blommor (vi bor ca 20 m ifrån varandra så jag såg allt). Från ingenstans kommer han ut med en hink och kastar vatten över katten. Jag ropar på honom vad fan han sysslar med. Då svarade han att katten är inne på deras område osv fast de har inte ens staket.

Så nu dagen efter har jag gjort något som jag tyckte var rätt. Min lillebror och grannens unge är båda två ca 6-7 år och goda vänner. Min brorsa brukar leka med honom och idag när han och grann-ungen kom in genom vårat staket gick jag in i badrummet och fyllde en hink och hällde över hans unge. Han började gråta och sprang in till sin pappa och det blev ett jävla liv på honom.

Han sa att han skulle anmäla mig för misshandel på hans barn och en massa skit. Men det är ju han och inte jag som har gjort fel tycker jag.

Kan jag få böter eller något för det jag gjort?

Gjorde jag rätt?

590 personer har röstat

204 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 204 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..