1
Användarprofilen läses inte in.
Postat av klurifax den 27 Juni 2012, 12:29
0 kommentarer · 431 träffar
Varje gång efter jag startar min dator på nytt och loggar in så står det "Din användarprofil kunde inte läsas in korrekt, och du använder nu istället en temporär profil. Ändringar i denna profil kommer inte att sparas"
Vad som innebär med det är att typ ingen av mina normala skrivbordsikoner finns, det är fel musinställningar, fel bakgrundsbild etc etc.
Förut har det räckt med att bara logga ut och logga in sen har det gått tillbaka till normalt. Men har gjort det nu i 30 minuter och den vägrar gå tillbaka till det normala.
Någon som har haft samma problem eller vet vad som måste göras för att åtgärda det?
Tacksam för all hjälp jag kan få! :)
Vad som innebär med det är att typ ingen av mina normala skrivbordsikoner finns, det är fel musinställningar, fel bakgrundsbild etc etc.
Förut har det räckt med att bara logga ut och logga in sen har det gått tillbaka till normalt. Men har gjort det nu i 30 minuter och den vägrar gå tillbaka till det normala.
Någon som har haft samma problem eller vet vad som måste göras för att åtgärda det?
Tacksam för all hjälp jag kan få! :)