Vänster arm är starkare än höger
Hej allt rart folk på fragbite!
Precis köpt mitt första gymkort nu när åldern är inne. Körde min första träning igår och körde triceps med ett övnings schema som min systers pojkvän har gjort(han är en personligtränare). Iallafall så använde jag mig utav hantlar som vägde 10kg och märkte att det var lagom jobbigt med vänstern. Men jag inte orkade med högern. Kan även tillägga att som liten kunde jag använda båda fötterna och händerna, vilket resulterade att jag är lite random. Är vänster fotad när jag spelar fotboll, skriver med höger men kastar med vänster knepigt nog, om det nu skulle ha någon betydelse över om jag är höger/vänsterhänt. Så min fråga är, hur ska jag göra för att få båda armarna lika starka?
Tack på förhand
Skrivet med min iPhone
Ohrly?
OnT: Nej, tror inte på sånt skit.
Innan big bang alltså.
Innan något som du ens kommer säga :D
Ja vem vet?
Du vet aldrig om det är Truman Show runt omkring dig.
Du vet inte om jag bara är anställd för att svara på din kommentar just nu.
Du vet inte om andra världskriget bara är påhittad historia eller att det bara finns lite filmklipp som klippts ihop. Du var inte där, du kan inte bevisa.
Man kan bara bevisa om man verkligen tar någon som upplevt det eller annat, men då är det fortfarande chans att han kanske ljuger?
INGEN VET!
ILLUMINATI!
Jazmine Dubois: Then who leaves the money?
Huey: Probably your parents. They have both the cash and the access to your room.
Jazmine Dubois: Why would they lie to me?
Huey: Because the truth hurts, Jazmine. The world is a hard and lonely place and nobody gets anything for free. And you want to know what else? One day, you and everyone you know is gonna die.
[Jazmine cries and runs away]
Ja. Du TROR på vetenskap. :)
OnT: jag tror inte på något av det där. Gud är en låtsasvän för ensamma eller ett litet hopp där allt annat hopp är förlorat.
Skrivet med min Android-mobil
När det gäller Gud så tror jag ungefär lika mycket på tomten som på Gud, mao inte ett smack!
"spöken finns" haha..
gud är bara trams