Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blundar för sanningen?

Postat av Låst konto 244092 den 26 Juni 2012, 21:05
30 kommentarer · 266 träffar
Tjena. På vägen hem från mitt jobb så åkte jag med modern min. Vi prata om olika saker som sedan ledde till politik.

Jag sa att SD är ett bra parti och jag gillar dom mest. Tog inte långtid innan hon började gnälla och säga emot mig och mina åsikter.
Det var helt ärligt som att diskutera med Hare Krishna.

Mor: Dom är RASISTER. JÄVLA EXTREM SYN DOM HAR OCH EXTREMA ÅSIKTER.
Jag: ehm? Dom är väl förfan inte rasister?
Mor: JOOO. Bara kolla deras ÅSIKTER. blablabla
Jag: ehm, där står väl inget rasistiskt ? Dom har bra åsikter, för både invandrare, gamla och normala och framför allt bra åsikter som ska få ett BÄTTRE Sverige?!?!
Mor: Nej bara att Läsa du är så o påläst. Vill inte diskutera med dig

Jag: Nej det verkar som om du är det. Att säga att SD är rasister är det dummaste jag hört. Då kan jag ju säga att Socialdemokraterna är kommunister. Exakt samma sak?

Jag: Men isf kan du ju säga VARFÖR dom är rasister då? Jag vill gärna veta
Mor: Nej vill inte diskutera med dig
Jag: men säg då om du nu vet? För annars kanske du inte ska säga något du inte vet?
Mor: Tar inte denna diskussion med dig

jag: JAJAJAJA, du borde läsa på. Kanske gå in på deras hemsida räcker. Eller kolla alla debatter med Jimmie, där han vinner i princip alla och blir aldrig knäckt.
Mor: Jag har sett debatt med Jimmie innan valet. Så extrema åsikter, ville knappt HÖRA.

Jag: "jaja". Men Jimmie är den bästa politikern i Sveriges historia.

Mor: Vill inte höra mer. Så otroligt sorligt. Du är rasist JU...
Jag: haha jag är väl förfan inte rasist? Eller men är det för allt nu förtiden så vem bryr sig. Du kan säga hur mycket du vill, men jag vet vad jag är och det räcker för mig, sen får andra tycka och tro vad dom vill, men det är inte mitt problem

Sen babbla vi och de ledde ingen vart då hon inte visste något om vad hon pratat om och förmodligen hjärntvättad av PK aftonbladet etc. Så Sa det till henne. Men hon kunde inte svara på något.

Detta har inte bara hänt med min mamma utan andra hjärntvättade idioter som säger vad dom läst på en artikel i aftonbladet sen är det liksom så i deras hjärnor. Sen ger dom inte sig för dom vet till 200% att dom har rätt. Pga det dom läste.

tycker detta är väldigt sorgligt att man blir dömd som rasist för man tycker SD är rasister och har rasistiska åsikter och sen måste man förklara sig hela tiden så man inte blir "rasiststämplad".

t.ex. "Jag håller på SD. MEN jag är inte rasist :PPPp"

"jag tycker si och så, MEN jag är inte RASIST :PPPp"

Sen kan dom riktiga rashatarna hata fritt utan att bli stämplade. För dom är inte vita så då kan man inte vara rasist. Så man får kalla svenskar för jävla svennejävlar. Din vite jävel.
Sen råna t.ex. bara vita, slå bara vita.

Det roligaste är att i "ghetton" där bara utlänningar bor i Sverige finns det knappt några vita. Men vi vita kan leva med alla folk med olika etnisk bakgrund. Men varför kan inte dom det? Jo för dom gör skillnad på folk och folk. Och har tankarna "VI och DOM".

SD vill förfan att det bara ska vara VI och inte VI och DOM. Att alla kan anpassa sig och leva tillsammans. Istället för att halva irak bor i rosengård och halva kina bor i Rinkeby. Detta var då ett exempel. Men ni fattar.

Alla ska bo tillsammans och blandas och anpassa sig till Sverige. Tycker jag. När vi nu bor här. Man kan inte komma och göra om ett land som tagit hit en och sen försöka ändra det och göra så att landet anpassar sig till en och inte tvärt om.

Till diskussionen : Varför är SD rasister ( ni som tycker det) ? Och varför är dom INTE rasister? Förklara gärna vad ni tycker och tänker och varför ni tycker så. Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..