Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#40 Bland det sämsta jag hört. Det kan man ju göra när man är 30+!
Myspys hemma med mat för 120:- ungefär och sedan en smycke för 80:- så kommer man undan med 200:- vilket är ganska lagom. Försöker man för mycket tycker tjejen att man är desperat och slösaktig. Glöm inte att alla vill ha jämställdhet, varför ska då mannen betala mer? =)
En smutsig spruta med hiv som du säger att det är typ någon hippi drog som din farsa har sparat från 70-talet för att ge er. Hon går givetvis med på att åka på en rusning. Och efter hon har tagit sprutan säger du, haha du har fått hiv :PpPPpP
En upplevelse hon garanterat inte kommer att glömma!
du kan väl köpa sådan där rolig mugg som ligger i en kartong exakt likastor som muggen, men själva muggens "öra" är en ring ...
och koppen ligger ner i förpackningen med örat/ringen uppåt mot öppningen och sen är det som en papp bit som är inklädd i sådan där "ring present" material som är på insidan av alla "ring lådor?" som gör att bara själva örat/ringen syns... hon kommer skratta som fan när hon inser att hon fått en kopp xD
1) försök att inte prata om alla hjärtans dag med henne.
2) Planera kanske en middag, utflykt eller dylikt utan att nämna något till henne.
3) När det väl är alla hjärtans dag låtsas du som du glömt bort det, och frågar hon om ni ska träffas så säger du att du inte kan träffas förän på kvällen.
4) överraska henne med det du planerade i punkt 2.
ELLER
köp något litet till henne? alla hjärtans dag är inget märkvärdigt, själv ska jag köpa något mjukisdjur och förmodligen bjuda ut min flickvän på restaurang.
vi är 18, ingen aning om hur gammal du och din flickvän är.
Jag hade tänkt att ge henne ett paket som är fyllt med alla sarrepapper jag har i datorlådan med en lapp där det står "Hej ditt lilla fittluder, hade du sugit min kuk oftare så hade jag sluppit dessa jävla papper, FATTARU KVINNOFOLK? /Morfar"
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Hon lär förmodligen bli jävligt överraskad och precis rätt pris, varse!
hon kommer vilja älska hela natten, med prillan inne!
TRO MIG!
http://www.youtube.com/watch?v =WhwbxEfy7fg
GOGO DICK IN A BOX
På kvällen drar ni till någon lyxig restaurang (där du bjuder såklart), sedan drar ni hem och har vilt sex :)
Myspys hemma med mat för 120:- ungefär och sedan en smycke för 80:- så kommer man undan med 200:- vilket är ganska lagom. Försöker man för mycket tycker tjejen att man är desperat och slösaktig. Glöm inte att alla vill ha jämställdhet, varför ska då mannen betala mer? =)
#43 Tråkig...
En upplevelse hon garanterat inte kommer att glömma!
Lågt att fråga FB om tips #0 :), jävla fjant du är om du inte kan komma på det själv imo..
och koppen ligger ner i förpackningen med örat/ringen uppåt mot öppningen och sen är det som en papp bit som är inklädd i sådan där "ring present" material som är på insidan av alla "ring lådor?" som gör att bara själva örat/ringen syns... hon kommer skratta som fan när hon inser att hon fått en kopp xD
2) Planera kanske en middag, utflykt eller dylikt utan att nämna något till henne.
3) När det väl är alla hjärtans dag låtsas du som du glömt bort det, och frågar hon om ni ska träffas så säger du att du inte kan träffas förän på kvällen.
4) överraska henne med det du planerade i punkt 2.
ELLER
köp något litet till henne? alla hjärtans dag är inget märkvärdigt, själv ska jag köpa något mjukisdjur och förmodligen bjuda ut min flickvän på restaurang.
vi är 18, ingen aning om hur gammal du och din flickvän är.
Du behöver inte t-acka..
http://www.youtube.com/watch?v =u0jINcIa-4c